‌درمان درد پشت زانو

‌درمان درد پشت زانو

درمان
درمان درد پشت زانو یا ناحیه عقب زانو بر اساس علت درد و موارد، متفاوت است. آسیب هایی که منجر به درد پشت زانو می شوند، معمولا با استراحت ، یخ، فشرده سازی مفصل، تمرینات ورزشی، مصرف دارو و در مواردی جراحی ترمیمی درمان می شوند. سایر موارد استخوانی و مفصلی، آسیب به تاندون و بافت نرم که در به درد پشت زانو می انجامد، بر اساس صلاحدید با جراحی و نگهداری درمان می شوند. درگیری رگ و عصب و تومور که منجر به درد پشت زانو می گردد، نیازمند تشخیص صحیح و مناسب ، و مدیریت متخصصان آگاه است.

سه روش درمان که به کاهش تورم و ناراحتی کمک می کنند عبارتند از :

استراحت، یخ، و فشرده سازی مفصل . روشهای درمانی بر اساس شرایط و مورد درد پشت زانو متفاوتند. ورزش درمانی و تمرینات ورزشی کنترل شده در درمان آسیب های رباط و آرتروز ضروری هستند. انواع متفاوتی از آسیب شامل پارگی رباط وجود دارد که نیاز به جراحی دارند. موارد زیر از جمله این آسیب ها هستند.

استراحت
استراحت یکی از بهترین راه های بازیابی بدن واحیای آن ازهرگونه آسیب دیدگی وبیماری است استراحت زانوها مخصوصا هنگام بالا رفتن از ارتفاع باعث کاهش اختلال در زانو می شود به دلیل اینکه جریان خون درآن ناحیه کاهش میابد.

یخ
یخ یکی از راه های طبیعی برای کاهش درد و التهاب است شما نباید از هرگونه کمپرس داغ بر روی مفصل استفاده کنید زیرا باعث باز شدن رگ های خونی و افزایش جریان خون و ایجادناراحتی در مفصل می شود.

تمرینات ورزشی
ناحیه پشت زانو که شما می توانید آن را باچشم ببینید محلی است که مستعدآسیب دیدگی است اگر درمان های اولیه ماننداستراحت ،یخ ویا فشرده سازی مفصل به کاهش درد پشت زانو کمک نکرد درمان های دیگرنیازاست دو مورد از این درمان ها تمرینات فیزیوتراپی ،استقامتی و کششی مفصل زانو است مواردی که می تواند به بهبودی بیشترکمک کندانجام تمرینات به صورت حرفه ای و منظم است

 

آدرس:تهران،خیابان مطهری،تقاطع سهروردی شمالی،ضلع شمال شرقی تقاطع،پلاک۲۷۳،طبقه‌ی اول،واحد۶
شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵/۳۰ تا ۱۸ عصر
سه‌شنبه و پنج‌شنبه ساعت ۹ صبح
تلفن
۰۲۱-۸۸۴۶۰۶۰۵
۰۲۱-۸۸۴۴۹۳۳۵

برچسب ها کوتاه آموزشی
مقالات مرتبط
جدیدترین مـقالات آموزشی
ساعات پذیرش بیمار
شنبه تا چهار شنبه: 14 تا 17 عصر
تلفن: 88460605-021  ,  88449335-021
تلفن‌همراه:09198172104-09338866615-09914686402
بالا