درباره پزشک

پروفسور سیروس مومن زاده فلوشیپ فوق تخصصی درد شناسی و طب درد استاد دانشگاه با رتبه فول پروفسور(انستزیولوژیست) عضو انجمن بین المللی درد جهان، عضو انجمن بررسی و مطالعه درد ایران درمان سر درد، درد شانه، درد گردن، کمر درد، زانو درد، دردهای مزمن (دردهایی که بیش از ۳ ماه طول کشیده باشد) ، دردهای سرطانی و ناشناخته.
ادامه مطلب
ساعات پذیرش بیمار
شنبه تا چهار شنبه: 14 تا 17 عصر
تلفن: 88460605-021  ,  88449335-021
تلفن‌همراه:09198172104-09338866615-09914686402

جدیدترین مـقالات آموزشی

درمان درد پا با استفاده از تزریق داخل تندون باز کننده سطحی پا

تندون های باز کننده سطحی پا مستعد تندینیتیس(التهاب تندون) درقسمتی از آنها که روی پا قرار دارند هستند.کفش ها،چکمه ها ویا اسکیت های مخصوص اسکی روی یخ که به صورت کیپ بسته می شوند،از فاکتور های محرک در ابتلا به تندینیتیس حاد این تندون هستند.بیماری های استخوانی و کیست های غدد عصبی نیز نیز به عنوان مسبب های این تندیتیس گزارش می شوند.

درمان درد پشت شانه و بازو ناشی از سندروم اسکپولوکوستال (Scapulocostal) با تزریق

سندروم اسکپولوکوستال مجموعه ای از علائم است از جمله درد به همراه فلجی در ناحیه میانی کتف، درد ارجاعی به سمت سرشانه و پشت بازو و کاهش دامنه حرکتی کتف و شانه. نام دیگر این سندروم "شانه فروشنده درحال مسافرت" است چون این سندروم بیشتر در افرادی دیده می شود که از صندلی جلوی ماشین به سمت عقب خم می شوند تا ...

درمان دردهای کشاله ران و ناحیه تناسلی با بلاک عصب ایلئواینگوئینال

بلاک عصب ایلئواینگوئینال برای تشخیص و درمان درد های کشاله ران و ناحیه تناسلی کاربرد دارد. کاربرد تشخیصی به این صورت است که اگر بعد از انجام بلاک درد بیمار کنترل شد یعنی این عصب در ایجاد درد برای بیمار نقش داشته است یا پیام های درد را منتقل می کرده است.

درمان درد قسمت بالایی کشاله ران با تزریق داخل بورس ایلئوپکتینئال (Ilieopectineal)

بورس ها تشکیل شده اند از کیسه های ساینوویال (مفصلی)که هدفشان اجازه دادن به کشیده شدن و حرکت عضلات و تاندون ها از روی یکدیگر در نواحی که حرکت مکرر انجام میشود،است.این کیسه های ساینوویال به وسیله غشای ساینوویال پوشانده شده اند که حاوی شبکه ای از رگهای خونی اند که مایع ساینووسال را ترشح می کنند. نتایج بورسیتیس (التهاب بورس) در افزایش تولید مایع ساینوویال موجب تورم کیسه های بورس می شود. با استفاده مفرط و نادرست، این بورس ها ممکن است ملتهب، بزرگ و در موقعییت های نادری عفونی شوند.

درد نوروپاتی دیابتی (Diabetic Neuropathic Pain)

نوروپاتی (بیماری اعصاب محیطی) به معنی اختلال در کارکرد اعصاب محیطی بدن است. انتقال دوطرفه پیام‏ های عصبی بین مغز یا نخاع و اندام‏های مختلف بدن از راه اعصاب محیطی صورت می‏گیرد. اعصاب، ساختمان‏های بلند و باریکی هستند که حاوی صدها تا هزاران رشته نازک بوده، همه قسمت‏های بدن را به مغز مرتبط می‏سازند.
بالا