درمان کمر درد با لیزر تراپی

قبل از اختراع روش‌های مختلف تصویربرداری، اطلاعات زیادی در مورد بهبودی فتق دیسک کمر موجود نبود. آزمایشات تصویربرداری، چیزی که تا مدت‌ها مورد ظن بود را تصدیق کردند، می‌توان به کمک لیزردرمانی، اندازه‌ دیسک کمر را کاهش داده و حتی آن را از بین برد و بدین ترتیب فشار واردشده بر روی ریشه‌های عصبی را برداشت.

اغلب مردم با دید تردید به لیزر می نگرند و گاهی حتی انرا با اشعه رادیواکتیو مقایسه می کنند در حالی که لیزر های استفاده شده در بهبود درد بسیار ایمن و بدون خطر می باشند.

فواید استفاده از لیزر خصوصا لیزر های پر توان به حدی است که استفاده از ان جواب دهی بیماران را به شکل شگرفی افزایش داده است.

لیزر‌درمانی روشی جایگزین برای افرادی است که قصد استفاده از داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی NSAIDs  را دارند. با این‌ همه، هر کسی که تا به ‌حال درد شدیدی را تجربه کرده باشد، می‌داند که تا چه حد آزاردهنده خواهد بود. در صورتی‌که بدن شما نسبت به داروهای مسکن نیازمند نسخه پاسخ‌های نامناسبی ایجاد می‌کند، می‌توانید لیزردرمانی را در نظر بگیرید.

لیزردرمانی دیسک کمر

لیزر درمانی در دیسک کمر تاثیر فوق العاده و مهمی دارد و مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا FDA می باشد. لیزر درمانی دیسک کمر امروزه آن را به یکی از درمان های اصلی و لاینفک کلینیک های دردشناسی در درمان دیسک کمر می باشد. لیزر درمانی دیسک کمر به صورت حاد موجب کاهش درد در منطقه کمر می شود ، البته در سه روز روز اول می تواند تا حدودی به دلیل تاثیرات بیوکمیکال ایجاد شده تشدید درد هم بدهد. تاثیر طولانی مدت لیزردرمانی دیسک کمر افزایش ماده ATP سلولی می باشد که مقدار زیاد آن به کمک لیزردرمانی در سطح سلولی ایجاد می شود و کمک می کند تا سلول صدمه دیده در تحریکات دیسک کمر خود را بهبود ببخشد.

لیزردرمانی موجب می شود درد بعد از دیسک کمر به صورت سریعی کاهش یابد.

لیزر درمانی جز تنها مدالیتی های موجود در دنیاست که هم در موارد حاد و هم مزمن می توان از انها استفاده کرد.

لیزر درمانی در سیاتیک

لیزردرمانی سیاتیک بسیار موثر و جز مدالیتی هایی است که اگر استفاده نشود بیمار قسمت مهمی از درمان را از دست داده است. لیزردرمانی سیاتیک باید زیر نظر متخصصین و کسانی که کاملا به لیزر آشنایی دارند انجام شود تا هم دوز مناسب به عصب تابیده شود و هم افزایش دوز ایجاد نشود که بیمار دچار تشدید درد شود.

همین الان این لینک را جهت تله ویزیت (ویزیت آنلاین) پروفسور دکتر سیروس مومن زاده کلیک کنید.

مقالات مرتبط
جدیدترین مـقالات آموزشی
ساعات پذیرش بیمار
شنبه تا چهار شنبه: 14 تا 17 عصر
تلفن: 88460605-021  ,  88449335-021
تلفن‌همراه:09198172104-09338866615-09914686402
بالا