ورزش های بهبود کمر درد

مانند شکل در حالیکه طاقباز خوابیده اید یکی از پا هایتان را به آرامی تا ۹۰ درجه بالا بیاورید و ۵ ثانیه نگه دارید. این کار را برای هر پا روزی ۳ نوبت و هر نوبته 10 مرتبه انجام دهید.

drMomenzadeh

drMomenzadeh

drMomenzadeh

در حالتی که پشت یک صندلی ایستاده اید، مطابق شکل به آرامی زانو ها را ۹۰ درجه خم کرده سپس بایستید. این کار را ۳ نوبت در روز و هر نوبت ۱۰ مرتبه تکرار کنید.

drMomenzadeh

مطابق شکل هر دو زانو را با دستهایتان بگیرید سپس زانوها و گردن را همزمان به سمت شکم بکشید. ۳ ثانیه در این وضعیت بمانید سپس پا ها را رها کرده و کمر را از زمین جدا کنید. این کار را روزی ۳ نوبت و هر نوبت 10 مرتبه انجام دهید .

drMomenzadeh

drMomenzadeh

مطابق شکل در حالیکه زانو ها و کف دست ها را روی زمین گذاشته اید کمر خود را به بالا قوس داده و ۱۰ثانیه در همان وضعیت بمانید. این کار را روزی ۳ نوبت و هر نوبت ۱۰ مرتبه انجام دهید.

drMomenzadeh

در حالتی که طاقباز خوابیده اید یکی از پا ها را به سمت شکم خم کنید و ۵ ثانیه نگه دارید. این کار را برای هر پا روزی ۳ نوبت و هر نوبت ۱۰ مرتبه انجام دهید.

drMomenzadeh

در حالتی که طاقباز خوابیده اید پا ها را به سمت شکم خم کنید و ۵ ثانیه نگه دارید. این کار را روزی ۳ نوبت و هر نوبت ۱۰ مرتبه انجام دهید.

drMomenzadeh

در حالیکه خوابیده اید یکی از زانو هایتان را با دو دست گرفته و به سمت  شکم بکشید. ۵ ثانیه در این وضعیت بمانید. این کار را برای هر پا روزی ۳ نوبت و هر نوبت ۱۰ مرتبه انجام دهید .

drMomenzadeh

در حالتی که طاقباز خوابیده اید دست ها و پا ها را مانند شکل قرار دهید و کمر و باسن را به سمت بالا کشیده و ۵ ثانیه نگه دارید. این کار را روزی ۳ نوبت و هر نوبت ۱۰ مرتبه انجام دهید.

همین الان این لینک را جهت تله ویزیت (ویزیت آنلاین) پروفسور دکتر سیروس مومن زاده کلیک کنید.

مقالات مرتبط
جدیدترین مـقالات آموزشی
ساعات پذیرش بیمار
شنبه تا چهار شنبه: 14 تا 17 عصر
تلفن: 88460605-021  ,  88449335-021
تلفن‌همراه:09198172104-09338866615-09914686402
بالا