درمان انواع دیسک بدون جراحی به روش DRT

 DRT یک روش جدید هیجان انگیز است که مکانیسم های درمانی طبیعی بدن را تحریک می کند، درد را تسکین می دهد و اغلب علت را درمان می کند.

برای تعیین قرار ملاقات با متخصص درد برای درمان ترمیمی دیسک، با کلینیک درد سیروس مومن زاده در تماس باشید.

حقایق و اطلاعات در مورد درمان احیا کننده دیسک

در طول سال‌ها، ابزارهای درمانی متعددی برای رسیدگی به علائم حاد و مزمن بیماری دیسک دژنراتیو( بیرون زدن دیسک)، یکی از شایع‌ترین علل کمردرد، وجود داشته است. این مداخلات غیرجراحی محافظه کارانه اغلب علائم را تسکین می دهد.  با این حال، برخی از بیماران نتوانسته اند از این درمان های مرسوم بهره مند شوند و به جراحی باز کمر روی آورده اند. در حال حاضر، روش احیا کردن دیسک یک گزینه جدید امیدوارکننده برای درمان کمر درد مزمن دیسکوژنیک ارائه می دهد.

DRT چگونه کمک می کند؟

DRT یک روش جدید هیجان انگیز است که مکانیسم های درمانی طبیعی بدن را تحریک می کند، درد را تسکین می دهد و اغلب علت را درمان می کند. بیماری دژنراتیو دیسک می‌تواند در طول زمان ایجاد شود، زیرا دیسک‌های بین مهره‌های ستون فقرات کمتر انعطاف‌پذیر می‌شوند و بیشتر در معرض آسیب و التهاب قرار می‌گیرند. درمان DRT از طریق تزریق محلول گلوکزامین و دکستروز به مرکز دیسک باعث بهبود دیسک های آسیب دیده می شود.  این مواد طبیعی باعث تحریک رشد فیبرهای کلاژن جدید و افزایش قدرت دیسک دردناک می شود. ثابت شده است که گلوکزامین خوراکی در تسکین درد آرتروز در زانو و کند کردن انحطاط موثر است.DRT با متمرکز کردن محلول در دیسک آسیب دیده، رویکرد مستقیم تری را اتخاذ می کند و محلول را درست در جایی که لازم است ارائه می دهد. با کار کردن با توانایی بدن برای التیام خود، این درمان دیسک ممکن است به طور بالقوه منجر به بهبود کامل و دائمی شود.

این پروسه چقدر طول می کشد؟

این روش تقریبا 30یک ربع الی  دقیقه طول می کشد. DRT که در مطب پزشکی انجام می شود، درد را بدون خطرات جراحی، بدون بیهوشی عمومی یا بستری شدن در بیمارستان، و بدون دوره نقاهت طولانی تسکین می دهد. در واقع، اکثر افراد بلافاصله پس از عمل به شغل یا فعالیت های معمول خود باز می گردند.

نتایج مورد انتظار چیست؟

آزمایش‌های بالینی متعدد از مزایای DRT و توانایی آن در کاهش درد و بهبود سطح فعالیت پشتیبانی کرده‌اند. به عنوان مثال، در یک مطالعه آزمایشی DRT  بهبود قابل توجهی را با درد دیسکوژنیک کمر نشان داد. این نظریه وجود دارد که کاهش درد و ناتوانی در نتیجه تغییرات مطلوب در دیسک بین مهره ای است. در حالی که تحقیقات اضافی هنوز در مورد این درمان در حال انجام است، متخصصان مدیریت درد به طور فزاینده‌ای در سراسر جهان DRT را در برنامه‌های درمانی برای بیمارانی که درد دیسکوژنیک مزمن را تجربه می‌کنند، وارد می‌کنند. به دلیل نتایج مثبت این تکنیک مقرون به صرفه، همچنان در حال رشد است. همچنین پتانسیل کاهش نیاز به مداخلات جراحی پرهزینه را دارد.

 


 

برچسب ها کمر گردن
مقالات مرتبط
جدیدترین مـقالات آموزشی
ساعات پذیرش بیمار
شنبه تا چهار شنبه: 14 تا 17 عصر
تلفن: 88460605-021  ,  88449335-021
تلفن‌همراه:09198172104-09338866615-09914686402
بالا