درباره پزشک

پروفسور سیروس مومن زاده فلوشیپ فوق تخصصی درد شناسی و طب درد استاد دانشگاه با رتبه فول پروفسور(انستزیولوژیست) عضو انجمن بین المللی درد جهان، عضو انجمن بررسی و مطالعه درد ایران درمان سر درد، درد شانه، درد گردن، کمر درد، زانو درد، دردهای مزمن (دردهایی که بیش از ۳ ماه طول کشیده باشد) ، دردهای سرطانی و ناشناخته.
ادامه مطلب
ساعات پذیرش بیمار
شنبه تا چهار شنبه: 14 تا 17 عصر
تلفن: 88460605-021  ,  88449335-021
تلفن‌همراه:09198172104-09338866615-09914686402

جدیدترین مـقالات آموزشی

علت درد و کجی گردن یا تورتیکولی (دیستونی گردن)

تورتیکولی یا بیماری کجی گردن که به عنوان تورتیکولی اسپاسمودیک یا دیستونی گردن نیز شناخته شده است، یک اختلال عصبی است که عضلات گردن را تحت تأثیر قرار داده و موجب شده تا سر به سمت شانه‌ها، رو به پایین و یا به سمت بالا کشیده شود. عضلات در این موقعیت نامتعادل در طول زمان کوتاه شده و فیبرهای عضلانی قابلیت ارتجاعی خود را دست می‌دهند.

درمان درد انگشتان دست با تزریق داخل مفصل انگشتان و کف دست

مفاصل انگشتان و کف دست مستعد ابتلا به آرتریت به دلیل عوامل مختلفی هستند که همه آن ها باعث تخریب غضروف مفصل می شوند. استئوآرتریت شایع ترین نوع آرتیت است که باعث درد پاشنه می شود.

درمان دردهای پهلو و داخل شکمی با بلاک اعصاب اسپلانکنیک - Splanchnic

بلاک عصب به معنی مسدود کردن انتقال های پیام درد با استفاده از تزریق مواد بی حسی (در بلاک موقتی) و مواد تخریب کننده عصب (در بلاک دائمی) گفته می شود. در مواردی دارو های ضد التهابی نیز به محل عصب تزریق می شوند که باعث کاهش التهاب عصب و شروع فرآیند بهبودی می شوند.

نرمش های طبی برای رهایی از درد شانه

شانه شامل چهار عضله و تاندون است که اطراف مفاصل شانه را پر کرده اند. آسیب سرشانه یکی از دلیل بروز درد شانه می باشد. ورزش شانه یکی از مهم ترین درمان ها برای دردهای شانه و یکی از درمان های توانبخشی بعد از جراحی می باشد. ورزش به کارآیی بهتر عضلات کمک می کند. توانبخشی شانه بر روی انعطاف پذیری و استحکام شانه اثر می گذارد

بلاک دائمی درد مفاصل فست سینه‌ای با روش رادیوفرکوئنسی-شاخه داخلی

مفاصل فست در دوطرف ستون فقرات، از جمله ستون فقرات سینه‌ای، قرار دارند و از به هم رسیدن دو برجستگی استخوان (یکی از مهره بالایی و دیگر از مهره پایینی) تشکیل می‌شود. این مفصل توسط شاخه داخلی اعصاب نخاعی (اعصابی که مستقیما از نخاع خارج می‌شوند) عصب‌دهی شوند. هر مفصل فست ...
بالا