از اوزون تراپی اکسیژن برای درد زانو چه انتظاری داریم؟

درد مفاصل چیزی بیش از یک مشکل آزاردهنده است. این می تواند به شدت تحرک شما را محدود کند و بر توانایی شما برای انجام هر کاری که می خواهید انجام دهید تأثیر می گذارد، به خصوص اگر درد زانو دارید .

این به این دلیل است که زانوهای شما بیشتر وزن بدن شما را تحمل می کنند و به شما امکان می دهند به راحتی بنشینید، بایستید، راه بروید، بدوید، بلند کنید، بپرید و خمیده شوید. زانو بزرگترین و یکی از محکم ترین مفاصل بدن شماست. با این حال، از آنجایی که زانو با شبکه‌ای از استخوان‌ها، تاندون‌ها، رباط‌ها و غضروف‌ها ساختار پیچیده‌ای دارد، به راحتی می‌تواند آسیب یا انحطاط مرتبط با آرتریت را ایجاد کند که باعث درد مزمن می‌شود.

راه های زیادی برای درمان زانو درد مزمن وجود دارد، اما جراحی تهاجمی یا داروهای بالقوه اعتیادآور نیازی به راه حل نیست. یک گزینه درمانی ایمن تر و در عین حال موثر، درمان تزریق اکسیژن-ازون است. بیایید در مورد اینکه این درمان چگونه کار می‌کند، انتظار چه چیزی را دارید، و برای این درمان مبتنی بر تزریق به مطب پروفسور سیروس مومن زاده مراجعه کنید.

چگونه درمان با ازن زانو درد را تسکین می دهد و عملکرد مفاصل را بهبود می بخشد

تقریباً 25 درصد از افراد 50 ساله یا بیشتر به دلیل آرتروز زانو درد، سفتی و کاهش عملکرد زانو را تجربه می کنند. به علاوه، میلیون‌ها جوان هر ساله به دلیل حوادث ناشی از کار و فعالیت‌های ورزشی دچار آسیب دیدگی زانو می‌شوند. برای بیماران تقریباً در تمام سنین، تزریق اوزون درمانی به زانو یک درمان طولانی مدت برای تسکین زانو درد بدون جراحی ارائه می دهد.

اوزون یک مولکول اکسیژن فوق‌شارژ به نام O 3 است که بیش از 100 سال است برای درمان انواع بیماری‌ها از جمله درد مفاصل استفاده می‌شود. اوزون تراپی پزشکی جایگزینی برای درمان های تزریقی مرسوم و جایگزینی برای جراحی زانو است.

درمان‌های تزریق اوزون علاوه بر تسکین درد مفاصل، بهبودی و بهبود عملکرد و تحرک، می‌توانند به طور ایمن و موفقیت‌آمیز بسیاری از شرایط پزشکی را درمان کنند، از جمله:

  • درد عضلانی
  • فتق دیسک
  • آسیب های ورزشی
  • کمر درد
  • گردن درد
  • سیستم ایمنی ضعیف
  • ویروس ها و سایر میکروب ها در بدن

در دیسک درمانی جایگزین در مطب پروفسور سیروس مومن زاده سال‌هاست که تزریق اوزون را انجام می‌دهد و بیماران او به طور مداوم نتایج عالی را گزارش می‌کنند. این روش دقیقاً در مطب و بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود، اما اگر سوزن شما را آزار می دهد، می توانیم اکسید نیتروژن را تهیه کنیم.

اگر از درد مزمن زانو یا درد در سایر مفاصل یا ماهیچه‌ها رنج می‌برید و به دنبال راه‌حل‌های غیرجراحی برای بهبود و تسکین درد خود هستید، وقت آن رسیده است که درمان‌های تزریق اکسیژن-ازون را توسط  دکتر سیروس مومن زادهبررسی کنید. او به عنوان یک پزشک دارای گواهی سه تخته، به بیماران بی‌شماری کمک کرده است تا  درد مفاصل، کمردرد و درد فتق دیسک را با تزریق اکسیژن-ازون تسکین دهند.

در صورت درخواست، قرار ملاقات های پزشکی از راه دور را ارائه می دهیم. ما مشتاقانه منتظریم تا در نهایت به شما کمک کنیم تا از درد زانو خود خلاص شوید!

همین الان این لینک را جهت تله ویزیت (ویزیت آنلاین) پروفسور دکتر سیروس مومن زاده کلیک کنید.

مقالات مرتبط
جدیدترین مـقالات آموزشی
ساعات پذیرش بیمار
شنبه تا چهار شنبه: 14 تا 17 عصر
تلفن: 88460605-021  ,  88449335-021
تلفن‌همراه:09198172104-09338866615-09914686402
بالا