ابلیشن با فرکانس رادیویی برای درد شانه

اگر درد شانه به دلیل پارگی روتاتور کاف یا آرتروز را تجربه کرده‌اید، می‌دانید که چگونه وظایف و کار روزانه قطع می‌شود و خواب تقریباً غیرممکن است. شما باید برای رسیدن به چیزها کمک بخواهید و دامنه حرکت شما تقریباً به هیچ می رسد. هنگامی که داروها، جراحی و فیزیوتراپی نمی توانند تسکین دهند، درد مزمن شانه به طور منظم از طریق طیف وسیعی از روش ها درمان می شود. در پست امروز، فرسایش رادیوفرکانسی را برای درد شانه بررسی خواهیم کرد.

بر اساس مطالعات، فرسایش با فرکانس رادیویی برای درد شانه یک گزینه درمانی اثبات شده است. تحقیقات این مطالعه نشان داد که علاوه بر کاهش درد، می‌توان دامنه حرکتی شانه را پس از درمان نیز بهبود بخشید.

فرسایش با فرکانس رادیویی (RFA) چیست؟

فرسایش رادیوفرکانسی یا RFA روشی است که برای کاهش درد استفاده می شود. یک جریان الکتریکی توسط یک موج رادیویی تولید می شود. این جریان ناحیه کوچکی از بافت عصبی را که در آن سیگنال درد ایجاد می شود، گرم می کند. گرما اساساً سیگنال ایجاد شده توسط آن بافت عصبی را مسدود می کند. این به نوبه خود باعث کاهش درد می شود. تسکین درد ناشی از فرسایش با فرکانس رادیویی می تواند از شش تا دوازده ماه ادامه یابد. بسته به شرایط و توانایی بهبودی شما، ممکن است حتی بیشتر طول بکشد - گاهی اوقات سالها.

از آنجایی که شانه یکی از راحت ترین مفاصل بدن است که به راحتی قابل حرکت هستند، اغلب مستعد آسیب هستند. شانه ها ممکن است در اثر حرکات مکرر، آسیب در محل کار، ورزش و بیماری های دژنراتیو آسیب ببینند.

مشکل سازترین اختلالات شانه پارگی روتاتور کاف، استئوآرتریت، درد پس از ضربه و ادامه درد بعد از جراحی است. بورسیت شانه، پارگی غضروف و خار استخوان نیز ممکن است باعث درد شانه شود. فرسایش با فرکانس رادیویی می تواند به این شرایط کمک کند.

فواید فرسایش رادیوفرکانسی برای درد شانه

فرسایش با فرکانس رادیویی برای درد شانه یک درمان کم تهاجمی است. به همین دلیل، خطرات کمتری وجود دارد که معمولاً با جراحی بزرگ شانه همراه است. این به معنای عدم بیهوشی عمومی یا پروتکل های قبل و بعد از جراحی است. به طور معمول به عنوان یک روش سرپایی انجام می شود، بیماران نیازی به بستری شدن در بیمارستان یا از دست دادن زمان کار ندارند.

در مرکز علوم اعصاب و دردTaskin ، دکتر سیروس مومن زاده در فرسایش با فرکانس رادیویی برای درد شانه تخصص دارد. او رویکردی چندوجهی برای درمان درد دارد که شامل دارو و روش‌های کم تهاجمی است. از آنجایی که دکتر سیروس مومن زاده تخصص زیادی در درمان بیماری های شانه دارد، نتایج بسیار خوبی را با فرسایش با فرکانس رادیویی دیده است. امروز با ما تماس بگیرید تا درد شانه خود را تشخیص دهیم و ببینیم آیا کاندیدای فرسایش رادیوفرکانسی هستید یا خیر.

همین الان این لینک را جهت تله ویزیت (ویزیت آنلاین) پروفسور دکتر سیروس مومن زاده کلیک کنید.

 

مقالات مرتبط
جدیدترین مـقالات آموزشی
ساعات پذیرش بیمار
شنبه تا چهار شنبه: 14 تا 17 عصر
تلفن: 88460605-021  ,  88449335-021
تلفن‌همراه:09198172104-09338866615-09914686402
بالا