تسکین درد با رابطه زناشویی ؟

تسکین درد با رابطه زناشویی ؟

ابو علی سینا در کتاب خود ذکر کرده است که زوج ها با داشتن رابطه سالم و منظم جسم خود را از مواد موذی و مضر پاک میکنند اما این در افراد مختلف متفاوت است که در ادامه خواهید خواند.

تسکین درد با رابطه زناشویی:

در بسیاری از منابع و متون طب سنتی به ویژه در کتاب های بوعلی سینا به این نکته اشاره شده که روابط زناشویی سالم و مناسب میان زوج ها تاثیرات مثبتی بر روند زندگی آنها و همین طور سلامت و تندرستی آنها دارد.

چه کسانی نباید افراط کنند؟
زیاده روی در فعالیت های زناشویی می تواند عوارض روحی و جسمانی را برای مردان و زنان به همراه داشته باشد اما در این میان افرادی هستند زیاده روی در این فعالیت برای آنها خطرات بیشتر و خطرناک تری را دارد.

۱- افرادی بامعده های ضعیف یا مبتلا به بیماری و اختلالی در عملکرد معده
۲-افرادی که جثه نحیف و استخوان بندی ظریف و مزاج خشک دارند
۳- افرادی که پس از انجام فعالیت زناشویی دچار تنگی نفس و اختلال در امر تنفس می شوند
۴- افرادی که پس از روابط زناشویی با همسرشان دچار بی اشتهایی یا افزایش اشتها می شوند

عوارض افراط چیست؟
یکی از عوارض پرداختن بیش از حد به فعالیت زناشویی در زوج ها ضعف قوای بدنی و اندام های اصلی بدن مانند قلب، مغز، معده، کلیه، مثانه و اعصاب است. سستی پاها و ریشه های مو و بدبویی دهان نیز از دیگر عوارض زیاده روی در فعالیت های زناشویی است. گاهی زوج ها در زندگی احساس افسردگی و خستگی بیش از اندازه دارند و نمی توانند میا%:/.,۲۰میزان خستگی و افتادگی خود و فعالیت روزانه شان ارتباط برقرار کنند. این گروه با اینکه فعالیت جسمانی وابسته به کار زیادی ندارند ممکن است پرداختن زیاد به روابط زناشویی موجب خستگی در آنها شود.

کسالت و سستی را چطور از خود دور کنیم؟
پرداختن به فعالیت های سنگین مانند روابط زناشویی زوج ها باید دست کم ۲ تا ۳ ساعت بعد از میل کردن غذا انجام شود. در شرایطی که زوج بعد از وعده غذایی و صرف غذا فعالیت زناشویی داشته باشد و معده اش پر باشد در این شرایط خونرسانی به اعضای بدن روی اندام های گوارشی متمرکز می شود تا عمل هضم و جذب و سوخت و ساز مواد غذایی در دستگاه گوارش به بهترین شکل ممکن انجام شود



تهران،خیابان مطهری،تقاطع سهروردی شمالی،ضلع شمال شرقی تقاطع،پلاک۲۷۳،طبقه‌ی اول،واحد۶
شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵/۳۰ تا ۱۸ عصر
سه‌شنبه و پنج‌شنبه ساعت ۹ صبح
تلفن
۰۲۱-۸۸۴۶۰۶۰۵
۰۲۱-۸۸۴۴۹۳۳۵

برچسب ها کوتاه آموزشی
مقالات مرتبط
جدیدترین مـقالات آموزشی
ساعات پذیرش بیمار
شنبه تا چهار شنبه: 14 تا 17 عصر
تلفن: 88460605-021  ,  88449335-021
تلفن‌همراه:09198172104-09338866615-09914686402
بالا