تزریق اوزون، درمان سرسخت ترین دردها

این روش ده ها سال است که مورد مطالعه قرار گرفته و با موفقیت در درمان ها اجرا شده است. اثرات بارها و بارها ثابت شده است و با عوارض جانبی اندک و قابل پیشگیری بی خطر است.

اوزون درمانی توسط متخصصان پزشکی برای درمان و پیشگیری از بیماری ها استفاده می شود. در کلینیک پروفسور سیروس مومن زاده ، سلامتی و تندرستی بیماران ما دغدغه اصلی ماست. ما با شما همکاری خواهیم کرد تا یک برنامه سودمند برای اطمینان از زندگی بهینه شما ارائه دهیم.

آیا علاقه مند به برنامه ریزی برای مشاوره هستید یا صرفاً در مورد مزایای درمان های ما می خواهید بیشتر بدانید؟ برای بدون درد و لذت بردن از زندگی، با ما تماس بگیرید:

09338866615  ,  09198172104  ,  02188449335  ,  02188460605

اوزون درجه پزشکی ایمن و موثر است. استفاده از اوزون برای درمان اختلالات پزشکی اولین بار در دهه 1950 در آلمان ایجاد شد. این یک روش درمانی رایج در اروپا است که برای ضدعفونی و درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود و استفاده از آن در سراسر جهان رو به افزایش است.

ما معمولاً اکسیژن را بخشی از جو اطراف خود می‌دانیم، مولکولی متشکل از دو اتم. درمان‌ها از اکسیژن پزشکی با تبدیل آن به اوزون پزشکی با سه اتم اکسیژن به جای دو اتم معمول در هوایی که تنفس می‌کنیم، استفاده می‌کنند. اتم اکسیژن اضافی بسیار فعال است و بدن شما را تحریک می کند تا خود را بهبود بخشد.

این اتم اکسیژن اضافی، آن را به یک نسخه "سوپرشارژ" از اکسیژن تبدیل می کند و به آن توانایی انجام کارهای شگفت انگیز برای بدن شما را می دهد. درجه پزشکی O 3 (اوزون) هم بی خطر و هم موثر است.

ممکن است کلمه اوزون را شنیده باشید، اما ممکن است متوجه نباشید که خواص درمانی باورنکردنی در بدن ما دارد. اگر درد، اختلال عملکرد، بیماری دارید یا می‌خواهید بهتر پیر شوید، اوزون‌تراپی یک گزینه عالی برای بررسی است.

این یک درمانی ایمن و موثر است که برای دهه‌ها وجود داشته است، اما متاسفانه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تا حد زیادی به این دلیل است که اکثر مردم در مورد آن اطلاعی ندارند، اکثر پزشکان در این شکل خاص از درمان آموزش ندیده اند.

تزریق اوزون با خیال راحت علل درد را از بین می برد و 75% شانس را برای فرد مبتلا به درد مزمن می دهد که برای همیشه بدون درد باشد! هنگامی که همراه با تزریق PRP استفاده می شود، این درصد به طور قابل توجهی افزایش می یابد!

تزریق اوزون برای چه کاری استفاده می شود؟

اوزون درجه پزشکی با استفاده از تکنیکی که توسط دکتر ابداع شده و پیشگام شده است، تزریق می شود. و برای تمام انواع دردهای اسکلتی- عضلانی و مفاصل از جمله دردهای مزمن گردن و کمر، صدمات روتاتور کاف، دژنراتیو و آرتروز مفصل ران و زانو، دیسک‌های تحلیل رفته و درد شانه و آرنج بسیار عالی است. از آنجایی که در بسیاری از موارد اوزون پزشکی در واقع آسیب شناسی اختلال را تصحیح می کند، 75 درصد احتمال دارد که درد مزمن برای همیشه بدون درد باشد.

چگونه کار می کند؟

اوزون درجه پزشکی یک درمان دائمی برای دردهای مزمن است. این درمان یک درمان تزریقی گاز ازن به بافت همبند است که می تواند به بازسازی بافت همبند آسیب دیده یا ضعیف شده در داخل و اطراف مفاصل کمک کند. اوزون درجه پزشکی به بافت همبند آسیب دیده اطراف مفصل تزریق می شود تا نواحی آسیب دیده را بازسازی کند. از آنجایی که ازن یک گاز است، لازم نیست آن را مستقیماً به مفصل تزریق کنیم تا موثر باشد. در داخل و اطراف مفصل خنثی می‌شود و جذب التهاب می‌شود و باعث می‌شود که به مناطق آسیب دیده یا آسیب کشیده شود.

وقتی فردی از درد مزمن رنج می برد، درد آن ناحیه را برای مدت طولانی تحت تاثیر قرار می دهد که به "عادی جدید" تبدیل می شود. این بدان معنی است که روند بهبودی متوقف شده است. هنگامی که ازن تزریق می شود، مجموعه ای از واکنش ها را آغاز می کند که به بدن اجازه می دهد روند بهبودی را از سر بگیرد. این بدان معنا نیست که تزریق اوزون فقط برای صدمات است. تقریباً هر نوع درد عضلانی یا مفصلی به همان شیوه پاسخ می دهد.

با ترمیم بافت همبند، این تنها چیزی است که برای معکوس کردن دائمی بیشتر علل درد مزمن لازم است.

استفاده از اوزون باعث می شود که مفصل و ماهیچه خیلی سریع تر بهبود یابند زیرا اوزون یک مولکول بسیار واکنش پذیر است و هنگامی که در عضله یا اطراف مفصل تزریق می شود می تواند توانایی های ترمیم فیبروبلاست را تحریک کند.

چرا کار می کند؟

ما می توانیم مفاصل خود را به عنوان لولای یک در در نظر بگیریم. تا زمانی که لولا ثابت نشود، در به درستی باز یا بسته نمی شود و این دقیقاً همان داستان مفصل ماست. اگر ورزشکار هستیم یا به تازگی پیر می شویم، به دلیل استرس مکرر مکانیکی و عدم ترمیم بافت ها، اندکی تخریب تدریجی و طبیعی قسمت های متحرک بدن رخ می دهد. این می تواند ناشی از کمبود مواد مغذی، کمبود گردش خون، پیری و التهاب باشد. هنگامی که این اتفاق می افتد، رباط ها، تاندون ها و غضروف ها کم آب و ضعیف می شوند. این منجر به شلی و استرس مکانیکی غیر طبیعی و نیروهای برشی روی مفصل می شود. نیروهای برشی غیرطبیعی و پیچش باعث اختلال بیشتر مفصل می شود. این منجر به جدا شدن تدریجی رباط ها از پوشش سطحی روی استخوان به نام پریوستوم می شود. با کشیدن پریوستوم فضایی ایجاد می شود که بدن آن را با استخوان جدید پر می کند. این قسمت های جدید استخوان استئوفیت نامیده می شوند. آنها علائم اصلی آرتریت دژنراتیو در داخل و اطراف مفصل هستند. استئوفیت ها و شلی مفاصل منجر به کاهش دامنه حرکتی می شود که باعث فشار بر عضلات اطراف می شود که پس از آن بیش از حد یا کم کار می شود و منجر به اختلال عملکرد و درد بیشتر می شود.

تزریق اوزون باعث ترمیم و سفت شدن ساختارهای شل، پارگی جزئی بافت همبند، غضروف، ماهیچه ها و رباط ها می شود. اوزون چرخه درد/التهاب را متوقف می کند. این امر باعث گردش بهتر، افزایش جریان خون، تغذیه و هیدراتاسیون بافت های آسیب دیده می شود. این اجازه می دهد تا یک محیط درمانی در مفصل/عضله ایجاد شود و منجر به افزایش دامنه حرکتی و کاهش درد می شود.

برای اینکه روند بهبودی را به سطح بعدی برسانیم، ما اغلب درمان‌های اوزون را با تزریق PRP ترکیب می‌کنیم. نتایج به سادگی بی همتا هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تزریق PRP ما مراجعه کنید.

برنامه‌های درمانی به اهداف شما بستگی دارد و می‌توان در جلسه مشاوره شما در مورد آن صحبت کرد، جایی که ما همچنین نگاهی عمیق به کل حلقه سلامتی شما خواهیم داشت. ما این خدمات را به همه بیماران خود ارائه می دهیم، بنابراین درک عمیق تری از بدن شما و اینکه چگونه می توانیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم، داریم. درنگ نکنید، همین امروز تماس بگیرید تا مشاوره اوزون تراپی را برنامه ریزی کنید.

همین الان این لینک را جهت تله ویزیت (ویزیت آنلاین) پروفسور دکتر سیروس مومن زاده کلیک کنید.

مقالات مرتبط
جدیدترین مـقالات آموزشی
ساعات پذیرش بیمار
شنبه تا چهار شنبه: 14 تا 17 عصر
تلفن: 88460605-021  ,  88449335-021
تلفن‌همراه:09198172104-09338866615-09914686402
بالا