درمان آرتروز زانو با اوزون تراپی

اوزون تراپی در واقع یک روش استفاده از گاز اوزون برای درمان بیماری های مفصلی و عضلانی می باشد . اوزون تراپی برای افرادی که دارای دیابت و یا فشار خون بالا و این دسته از بیماری هستند روش درمانی بسیار مناسب نسبت سایر روش ها همچون روش کورتون می باشد .

درمان آرتروز با اوزون تراپی

یکی از مهم ترین قسمت هایی که از گاز اوزون در زمینه پزشکی استفاده می شود برای درمان آرتروز با اوزون تراپی می باشد . این روش به جلوگیری از پیشرفت و همچنین کاهش درد ناشی از آرتروز زانو به میزان چشم گیری جلوگیری می کند .  اوزون تراپی روش های مختلفی برای کاهش درد دارد. از جمله خاصیت ضد التهابی آن می باشد که باعث کاهش درد در بدن می شود . همچنین توانایی هایی که در بیمار از دست رفته است باز می گردد . مهم ترین بخش درمان آرتروز با اوزون تراپی  این است که علاوه بر خاصیت ضد التهابی که دارا می باشد . باعث اکسیژن رسانی بهتر به غضروف نیز می شود و از تخریب مفصل جلوگیری می کند .

نکته قابل توجه در انتخاب اوزون تراپی برای کاهش درد این است که عوارض کمتری نسبت به روش های جراحی دارد . برای بررسی اینکه مورد مناسبی برای اوزون تراپی هستید و یا خیر با فوق تخصص دردشناسی مشورت نمایید .

در کلینیک فوق تخصصی درد دکتر سیروس مؤمن زاده با توجه به شرایط بیمار و در صورت صلاحدید پزشک این درمان انتخاب می شود.

درمان آرتروز زانو با اوزون تراپی

درمان آرتروز با اوزون تراپی سبک زندگی را تغییر می دهد . باعث کاهش درد در قسمت زانو های می شود . از آسیب رساندن بیش از حد به زانو جلوگیری می کند .

مزایای درمان آرتروز با اوزون تراپی

اوزون تراپی یک روش درمانی بی خطر می باشد .

نسبت به سایر روش ها به سرعت باعث کاهش درد می شود .

علاوه بر خاصیت ضد التهابی که دارد به جلوگیری از تخریب خرابی در قسمت غضروف نیز کمک می کند .

دوره نقاهت درمان آرتروز با اوزون تراپی

یک نکته قابل توجه برای درمان آرتروز با اوزون تراپی آن است که بعد از تزریق اوزون نیاز به ریکاوری و استراحت در بیمارستان نمی باشد و بیمار می تواند به منزل خود باز گردد و این درمان در محل کلینیک انجام می شود.

هزینه درمان آرتروز با اوزون تراپی

هزینه انجام درمان آرتروز با اوزون تراپی توجه به نوع مشکل و همچنین محل تزریق و شدت بیماری ممکن است تغییر کند . ولی باید توجه داشت که اوزون تراپی بر خلاف سایر روش های درمانی بسیار کم هزنیه می باشد .

همین الان این لینک را جهت تله ویزیت (ویزیت آنلاین) پروفسور دکتر سیروس مومن زاده کلیک کنید.

مقالات مرتبط
جدیدترین مـقالات آموزشی
ساعات پذیرش بیمار
شنبه تا چهار شنبه: 14 تا 17 عصر
تلفن: 88460605-021  ,  88449335-021
تلفن‌همراه:09198172104-09338866615-09914686402
بالا