درمان غیر جراحی سندروم پس از لامینکتومی یا جراحی ناموفق کمر

یکی از دلایلی که جراحی کمر تنها به عنوان آخرین راه درمان برای کمردرد در نظر گرفته می شود این است که فشار زیادی به ستون فقرات وارد مشده است و ممکن است فشار وارد شده سبب پارگی دیسک و حتی عدم تعادل فرد شود. با این حال، ثابت شده است که برای بسیاری از افراد مفید است، اما مواردی وجود دارد که بیماران پس از عمل همچنان احساس کمردرد دارند. سندرم پس از لامینکتومی وضعیتی است که در اثر جراحی کمر که نتوانسته است به درستی درد را درمان کند (به عنوان جراحی ناموفق کمر نیز شناخته می شود) ایجاد می شود.

 

درمان سندروم پس از لامینکتومی

برای تعیین قرار ملاقات با متخصص درد وابسته برای درمان سندرم پس از لامینکتومی، همین امروز با کلینیک درد پروفسور سیروس مومن زاده تماس بگیرید .

 

علائم زیر ممکن است پس از جراحی ناموفق کمر رخ دهد:

 

    احساس همان شدت درد قبل از عمل

    احساس درد مبهم در پشت

    دردهای شدید و کوبنده در پشت

    درد تیرکشنده در یک یا هر دو پا

 

ما می دانیم که این تجربه سخت و استرس زا است و ممکن است دیگر تمایلی به جستجوی خدمات پزشکی مناسب برای درمان خود را نداشته باشید، اما اگر هنوز درد دارید، دریافت کمک بسیار مهم است. در کلینیک درد پروفسور سیروس مومن زاده، ایشان در درمان های غیر جراحی تخصص دارند. ایشان می توانند به شما کمک کنند بدون اینکه شما را تحت عمل جراحی دیگری قرار دهند، تسکین مورد نیاز خود را پیدا کنید.

چرا جراحی کمر من شکست خورد؟

 

دلایل زیادی وجود دارد که نشان دهد چرا جراحی کمر شما نتایج مطلوبی را به همراه نداشته است. یکی از شایع ترین علل آسیب به ریشه عصبی نخاعی است. این آسیب ممکن است توسط خود جراحی ایجاد نشده باشد، اما این روش به آن کمکی نکرده تا از ضربه ای که قبلا تجربه کرده بودید بهبود یابد.

 

یکی دیگر از دلایل احتمالی تشکیل بافت اسکار است زیرا بدن سعی می کند خود را پس از جراحی ترمیم کند. همچنین این احتمال وجود دارد که بدن شما نسبت به تغییرات ساختاری ایجاد شده در ستون فقرات واکنش منفی نشان دهد، این معمولاً در یک روش شکست خورده فیوژن ستون فقرات وجود دارد.

درمان

 

خوشبختانه، سندرم پس از لامینکتومی اغلب می‌تواند با روش‌های غیرتهاجمی مانند بلوک‌های عصبی، تحریک نخاع و تزریق مفصل فاست با موفقیت درمان شود. نوروتومی با فرکانس رادیویی یکی دیگر از گزینه های درمانی است.

 

یک متخصص باتجربه درد می تواند وضعیت شما را بررسی کند و به شما در کشف گزینه های درمانی کمک کند. هر چقدر هم که این شرایط سخت باشد، راهی برای حرکت به جلو و یافتن آرامش مورد نیاز وجود دارد.

 

درمان های ممکن

    تزریقات مفصل فاست

    بلوک های شاخه داخلی

    تحریک اعصاب محیطی (PNS)

    پرولوتراپی

    نوروتومی با فرکانس رادیویی

    پلاسمای غنی از پلاکت (پی آر پی تراپی(

    تحریک طناب نخاعی

    درمان با سلولهای بنیادی

    تزریقات منتخب ریشه عصبی (SNRI)

 

همین الان این لینک را جهت تله ویزیت (ویزیت آنلاین) پروفسور دکتر سیروس مومن زاده کلیک کنید.



 


 

 

مقالات مرتبط
جدیدترین مـقالات آموزشی
ساعات پذیرش بیمار
شنبه تا چهار شنبه: 14 تا 17 عصر
تلفن: 88460605-021  ,  88449335-021
تلفن‌همراه:09198172104-09338866615-09914686402
بالا